So much to do

by - 8/26/2010

Ik moet en wil nog zoveel doen. Maar met het gewone werk en de kids is het lastig. De Sneak en peak doll is bijna klaar. Ze mist alleen haar haartjes nog. Ze heeft nu ook haar schoentjes en jasje.

Maar er is ook een babytje geboren. Voor hem wil ik een Ninny maken maar dan natuurlijk voor een jongetje. Daarom moet ik ook nog een naam verzinnen voor het broertje van Ninny. En hoe gaat het broertje eruit zien? Natuurlijk krijgt het broertje van Ninny een trein om in te slapen en om mee op reis te gaan.

En dan wil ik dit ook nog:
Een knuffel maken met het thema Japan.
Een andere naam voor knuffel (ik zat zelf te denken aan Snuggle, want dit betekent "To make oneself comfortable, usually by moving closer to another person or thing. To embrace closely, as to show affection or offer warmth").

Een speldenkussen maken (is gemaakt, binnenkort te koop), want de mijne is nu een in elkaar genaaide mislukking. Ik zelf zat te denken aan een aardbei speldenkussen, een beetje zoals het mutsje maar dan als speldenkussen.
Een babypop maken met mijn eigen twist, dus patronen moet ik aanpassen.
Poppenkleertjes maken, want daar heb je er nooit genoeg van.
Hopelijk eindelijk een paar hebbedingetjes en popjes op mijn site zetten om te verkopen.
Een Give Away (de strawberry pin)
En meer poppen maken

Tja genoeg te doen dus en so little time

You May Also Like

3 comments

  1. Dag Maureen,
    Je maakt prachtige dingen, die kosten tijd!!!
    Kan jij soms ook niet slapen van de plannen in je hoofd?
    Mijn hoofd gaat altijd zoveel harder dan mijn handen aan kunnen.
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar! Alhoewel jij wel heel erg veel plannen hebt, hoor! Haha! Maar ... heerlijk toch? Inspiratie genoeg! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Severine, dankjewel. Inderdaad soms lig ik wakker en dan kan ik alleen maar denken aan wat ik allemaal nog wil doen. Maar dat is ook wel weer fijn toch?

    Hoi Barbara, het is fijn he om plannen te hebben. Oke inderdaad soms wat veel. Maar zoals jij ook zegt heerlijk.

    With love Maureen

    BeantwoordenVerwijderen