Het zijn de kleine dingen....

by - 8/19/2010

Onze Noorse boskat heeft een heerlijk plekje gevonden bij ons in de tuin. Onder onze ginkgoboom. En ik snap dat. Want de ginkgo staat symbool voor onveranderlijkheid, hoop, liefde, toverkracht, tijdloosheid, en een lang leven.


Prachtig wat je kinderen soms vinden. Dit heeft mijn dochter gevonden in de speeltuin. Een elastiekje, maar geweldig die klompjes.


Als ik iets af heb, dan wil ik het zo snel mogelijk laten zien. Maar iets maken, een popje of iets anders is een proces. Het popje voor de allerkleinsten moest iets meer verfijnd worden. Ik wilde geen kriebelhaartjes, maar ze miste iets. Toch een paar haartjes, een ander stofje.


En weten jullie het kleine aardbeipopje nog. Voor mij is het popje nu echt af. Ze is een broche geworden (dankjewel Jerney). Maar ze moest ook een klein beetje stoer zijn. Dus kijk maar even.
Ik heb haar hier aan een tas gehangen.


You May Also Like

1 comments

  1. Wat leuk om ook een keer een onaf popje te zien! Mooie kleur velours. Heb jij bepaalde bekende patronen die je gebruikt of heb je inmiddels je eigen patronen? Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen