Sneak and Peak

by - 8/23/2010

Ik was bezig met een popje van gewone tricot, maar toen ik eenmaal de zwitserse tricot binnen had, wilde ik eigenlijk vanaf nu mijn popjes en knuffels van zwitserse tricot maken. Dus opnieuw beginnen. Ik had eigenlijk gehoopt dat ze al klaar zou zijn, maar het ging niet zoals ik wilde. Het hoofdje wilde echt niet lukken. Ik denk ook dat dat door de tricot komt en omdat dit hoofdje een andere vorm heeft dan mijn andere popjes. De zwitserse tricot is van een zwaardere kwaliteit, waardoor hij minder rekt dan de gewone tricot. Dus de patroontjes klopte ook niet meer helemaal. Maar ik ben er bijna.
Dus hier komt ie de Sneak and Peak.


You May Also Like

2 comments

  1. Hoi Maureen, wat heeft jou doen besluiten om Zwitsers tricot te gaan gebruiken? Ik ben daar nogal nieuwsgierig naar hi,hi,hi. Ik probeer met "gewone" tricot een popje te maken en dat vind ik al een hele bevalling maar om dan nog op z'n Zwitsers te proberen....?! Ben benieuwd! Je vrachtauto koffertje vind ik zooooo leuk! Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jeanet,

    Van horen zeggen zou het heel mooi zijn. Ik heb het gewoon besteld om te proberen. Mede door de mooie kwaliteit tricot blijft de pop goed in model. Het is stevig van structuur, scheurt niet en trekt weinig vuil aan. Het werkt even anders, maar ik vind het echt veel mooier dan de gewone tricot. Ja leuk koffertje hè. Mijn zoontje vindt hem ook zooooo leuk. Hij krijgt er van mij natuurlijk ook 1.

    Groetjes Maureen

    BeantwoordenVerwijderen