MiniHe and MiniShe

by - 3/03/2011

Ja zo ga ik ze noemen. 
Namen ben ik nooit zo goed in, maar het is wel handig. Het is lastig als mensen moeten zeggen ja die op die pagina, met dat jurkje. Een naam is nodig.
Ik maakte de knuffeltjes altijd custom. Ze hadden altijd een thema. Maar er is ook veel vraag naar kleine zachte knuffeltjes. Geen poes pas. Dus ik heb mijn grotere versie kleiner gemaakt en vereenvoudigd. Zo zijn MiniHe en MiniShe ontstaan.

In de Ouders van Nu stond een artikel genaamd:

Lievelingsknuffel = surrogaat-mama
Een lievelingsknuffel hoeft niet altijd een echte knuffel te zijn. Het kan net zo goed een lapje of tutteldoekje zijn of iets anders. Wel is het meestal lekker zacht.
De functie van een lievelingsknuffel is dat het een vervanging is voor jou. Als jij even niet in de buurt bent, geeft een knuffel je kind houvast.

Gisteren is mijn eerste MiniShe opgehaald. Ze is custom gemaakt.

Maureen

You May Also Like

6 comments

  1. Wauw Maureen. Wat een schatje en wat een leuk idee om ze zo te noemen. Dat scheelt een hoop werk in het verzinnen van namen.

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Maureen,

    Wat is dit een schatje, dit vinden kinderen een hele fijne knuffel, dat weet ik zeker.
    Mooi gemaakt.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze is prachtig, en wat een leuke naam heb je ervoor verzonnen!
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lief "vrouwtje" heb je weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve knuffeltjes!
    Groetjes Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your dolls are so special and beautiful. You make many moms, grandmas, and little ones so happy. Your dolls are my favorites in the whole world!

    BeantwoordenVerwijderen