Inspiratie!

by - 3/30/2011

Gisteravond heb ik heerlijk zitten bladeren in tijdschriften voor inspiratie. Just like the old days, zou ik dan zeggen. Heerlijk. Ik zou zeggen, spiek maar even mee.
Op dit moment ben ik bezig met een custom doll voor Linda. Voor haar pop heb ik een gebreid vestje gemaakt en een gehaakte tas. Ik vind deze heel goed bij het bovenstaande thema passen.




Ik zou nog veel meer inspiratie op willen doen en het veel mooier uit willen werken, maar je kent het wel tijd, tijd, tijd...

Ik hoop jullie snel weer iets te kunnen laten zien.




You May Also Like

4 comments

  1. Om inspiratie op te doen kijk ik graag op jou site. Alle kleuren en stoffen combinatie kloppen altijd precies en het is altijd genieten.


    liefs kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kitty,

    Wat een compliment, dankjewel.

    Lindi,

    Hugs to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd wat hier allemaal uit voort komt! Leuk om eens mee te mogen gluren naar wat jou inspireert.
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen