Te koop

by - 2/07/2011

Zo het weekend is weer voorbij. Wat gaat dat toch snel. We hadden veel wind, maar tussendoor scheen toch even de zon en hoorde ik de vogels fluiten. Kon ik dat maar de hele dag horen. Ik weet het geduld, geduld, geduld.

Tussen naar een verjaardag gaan, zwemles, boodschappen doen en visite is het mij toch gelukt om de nieuwe pop Bo genaamd af te krijgen.
Bij Bo krijg je, zoals bij elke pop, een slaapzak en pj's met warme sokken.
Bo heeft ook nog een kort gebreid vestje bij haar outfit.
Natuurlijk niet vergeten. De Sewing Kit by Poppenliefde. Die krijg je er uiteraard ook bij.
De kit bevat een naald, draad en een stukje tricot met wangenrood voor die mooie
blozende wangen.
Bo is te koop.
Ze kost € 130,-
Voor interesse kun je mailen naar poppenliefde@hotmail.com

You May Also Like

6 comments

  1. Ze is zo mooi geworden, en zo leuk met al de kleertjes erbij!
    Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieverdje is dit geworden en dan die leuke kleertjes erbij, helemaal af.

    Groetjes Marjanne

    Crejanne, poppen en homedecoratie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooitje zeg!
    ik maak zelf ook poppen, maar nog alleen voor thuis. nou wil ik het patroon iets aanpassen van de lijs, dus met voeten en de naad bovenop het beentje ivp opzij. kan alleen nergens dit patroon vinden. verkoopt u het patroon ook aan anderen? zoja zou ik er dan een mogen?

    groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I think she is the most beautiful doll in the world. I love her.
    You are such a perfect doll maker! I love everything you make. EVERYTHING!
    xo, Linda

    BeantwoordenVerwijderen