Preview custom doll

by - 2/23/2011

Op dit moment ben ik bezig met een custom doll. Ze is klaar. Poeh ik moet zeggen dat het best een soort van bevalling was. Het hoofd wilde maar niet lukken. Ik vind het ook lastig om de hoofdjes net zo groot te krijgen. Meten is weten zeggen ze. En dat is ook zo, maar toch verschillen ze. Maar mijn poppen zijn sowieso niet in proportie. Mijn poppen hebben lange dunne bungel benen, grote handen en een smal lijfje.
Ze heeft lange haren. Ingevlochten en in staartjes.
Als alles af is zal ik haar helemaal laten zien. Ik moet namelijk eerst nog even haar slaapzak en pyjama maken. Pas dan kan ze de reis maken naar haar mama.

Maureen

You May Also Like

3 comments

  1. Ze ziet er nu al mooi uit, haar mondje vind ik zo lief! Als je ooit een workshop geeft ...
    ♥ Barbara ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Barbara.
    Wat een compliment. Misschien komt het er een keer van dat ik besluit om ook workshops te gaan geven.
    Als het zover is dan zou ik het heel erg leuk vinden als jij ook meedoet. Dan ontmoeten wij elkaar eindelijk een keer in het echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, al die kleurtjes bij elkaar. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Groet, Gonny

    Ps. de award is je van harte gegund.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen