Old & new

by - 8/23/2010

Ons vorige huis is eindelijk na 3 jaar verkocht. Behalve de kelder is het hele huis leeg. Helaas komen er veel dingen weer hierheen, maar gelukkig zitten er ook goede spullen bij. Zoals deze hele oude Singer naaimachine. Ik heb er een nieuw pedaal op laten zetten (de oude sloeg op hol en brandde door), schoongemaakt en wat spoeltjes gekocht. Ik wilde heel erg graag een extra naaimachine en nu heb ik 'm. Ik ben er erg blij mee.

Het liefst wil ik elke dag iets aan jullie laten zien, maar dat gaat helaas niet. Een poppetje of een knuffeltje is niet 123 klaar. Maar ik ben natuurlijk wel druk bezig.
Zoals bijv. mijn visitekaartjes verfijnen of spulletjes inkopen.

Voor de meisjes had ik een kinderwagenkoffertje, maar we moeten natuurlijk de jongens niet vergeten.
Een treinkoffertje. En weet je wat helemaal super is? Er zit een trekkoordje aan. Mijn kinderen vinden 'm geweldig.


En nu wachten op de post, dan kan ik eindelijk het knuffeltje afmaken. Post, post kom dan toch (zucht).

You May Also Like

0 comments