Foto's

by - 11/08/2011

Zoals jullie kunnen zien heb ik weer mijn banner verandert. Waarom denk je dan. Tja, na een paar maandjes heb ik gewoon weer zin om het te veranderen. En de foto's hebben ook een betekenis.
Het vogeltje is ondertussen denk ik wel mijn mascotte geworden. Hij moet er gewoon op. Hoe dan ook.
 Het bord waar de knoopjes op liggen is van mijn moeder geweest. Zij is in 2006 overleden en het doet mij goed dat er nu ook iets van haar op mijn Poppenliefde site staat.
De pop is één van mijn laatste creatie's waar ik trots op ben.

Foto's maken doe ik erg graag en ik zou er ook veel meer mee willen doen. Helaas is 1 lens kapot. Hij werkt niet meer goed. Dus een uitgekozen moment om nieuwe lenzen te kopen. De enige lens waar ik nu foto's mee kan maken is 70-300 mm. Dus niet echt handig. Maar ik heb weer een goed plekje gevonden in huis om foto's te maken. 
Dus heb ik net even een nieuwe foto van mijn nieuwe sewing kit gemaakt (zie vorig berichtje). En aangezien mijn hondje ook even langs kwam, dacht ik.......

Hup hond op het kastje zit, zit, zit............ja................hebbes.
Hij is cute hè?

You May Also Like

0 comments