Stoffenfeest

by - 6/27/2011

Zo, het weekend is weer voorbij. Nog 1 weekje school en dan 8 weken vakantie (2 weken verlengd i.v.m. verbouwingen). En vandaag is het heeeeerlijk weer. Helaas moet ik straks de stad in om schoenen van mijn zoontje terug te brengen en een black tie dress te zoeken voor een trouwerij aankomend weekend. O en schoenen voor erbij.

Terwijl ik genoeg hier heb liggen om af te maken.
Ik heb voor de nieuwe pop met de knotten 1 outfit bijna klaar. Het is de 2-way jurk,alleen nu in andere
(nieuwe) stofjes.
En de stofjes voor haar 2de outfit liggen al klaar. Misschien kan ik snel nog wat doen voordat ik weg moet.
Haar 3de outfit moet heel romantisch worden, in pastelroze. Het zit al in mijn hoofd. Nu moet ik het alleen nog uitwerken. Aangezien ik patronen aan moet passen zal het vast niet in 1 keer goed gaan.

En deze week moet ik echt de strawberry doll afmaken, zodat ze eindelijk naar huis kan gaan, samen met nog wat andere dingen.
Ze moet van mij nog haartjes krijgen en een 2de outfit.

Hele hele zonnige groeten,

Maureen

You May Also Like

3 comments

  1. Wat een leuek stofjes zeg. Succes met shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes heb je voor de jurkjes liggen, ben benieuwd naar het eind resultaat.
    Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh My! This is so beautiful...the fabrics. You make it so much fun for all of us who watch your beautiful dolls being made. You bring joy! xo

    BeantwoordenVerwijderen