Veel te doen

by - 5/21/2011

Even tijd voor een update. De laatste tijd laat ik niet zo veel zien, maar dat komt omdat ik druk bezig ben. Echt. Er is van alles in de maak. Ik heb zoveel ideeën, maar te weinig tijd (zucht).
Ik ben hoofdjes aan het draaien, pruikjes aan het haken, Butterfly doll dresses aan het maken, pyjama's aan het maken, stoffen bij elkaar aan het zoeken en ga zo maar door.
1 pop is bijna klaar, een andere kan in elkaar.

Maar ik ben ook aan het genieten van de natuur om mij heen.
Zoals mijn aardbeien in de tuin.
Mijn vogelhuisje met tjilpende kleine vogeltjes.
En onze tijdelijke aquarium met ieniemienie kikkertjes


You May Also Like

4 comments

  1. Oh my, what lovely things you have been up to. cheers Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij zijn worden de aardbeien echt heerlijk! En wat leuk dat er kleine volgels in je huisje zitten! die boffen maar dat ze zo'n mooi huisje hebben!

    Ik ben benieuwd hoe je poppen eruit komen te zien! zover lijkt het al erg mooi!

    Groetjes, Jeanine.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Maureen,
    Het viel mij op dat je schreef "hoofdjes draaien". Zijn die bollen wol van lontwol(?) op de foto, jouw hoofden? Als dat zo is ben ik heel benieuwd hoe je daar op gekomen bent. Dat heb ik echt nog nooit gezien of van gehoord. Ik ben heel benieuwd!
    Je bent erg hard aan het werk, zeg!
    En wat had je een te gekke "giveaway"!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Severine,

    Ik heb je een mailtje gestuurd met een beetje uitleg. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen