by - 4/21/2011

Morgen begint de vakantie en wij gaan ook een weekje weg. Vanmiddag voelde ik mij opeens niet lekker. Misselijk, duizelig bah. Ik hoop maar dat ik niet ziek wordt. Ik moet nog allemaal tassen inpakken voor morgen, wassen en schoonmaken. Ik weet echt even niet hoe ik het ga doen. Gelukkig kun je ook alles kopen denk ik dan maar. Dus geen nood als we iets vergeten. Het komt allemaal goed, het komt allemaal goed.

Maar mijn dochter Silver is zoooo lief. Ze heeft hier al opgeruimd en schoongemaakt, de plantjes in de tuin water gegeven en dit allemaal omdat ik me niet zo lekker voel. Wat een schat.

Ik vind het heerlijk om op internet te zoeken naar mooie spulletjes. Op Etsy vond ik deze ketting en ik moest 'm hebben. Ik was op slag verliefd.
En ik wilde ook al zo lang een Blythe pop en ik heb het gedaan. Ik heb er 1 besteld. En aangezien ik bijna jarig ben krijg ik haar van mijn mannetje. Jeeeh!
Ik wens iedereen een fijn weekend en hele fijne en gezellige paasdagen.


You May Also Like

2 comments

  1. Hoi Maureen,
    Bedankt voor je berichtje.
    Met vlinder gaat alles goed.
    Hoe was je vakantie?

    Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehoe! Leuk zeg!
    Alvast heel veel plezier met Vinter Arden.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen