Voor onder de kerstboom

by - 12/20/2010

Fleur haar outfit is klaar. Nu kan Jenna Fleurtje ook warm aankleden als ze samen de sneeuw in gaan.
Jenna en Fleur zullen nog even moeten wachten. Want de kleertjes gaan mooi ingepakt onder de kerstboom. Maar gelukkig duurt het niet zo lang meer. Het is bijna kerst.


Ik kwam in de winkel kleine warm water kruikjes tegen. Ik heb er toen gelijk 2 meegenomen, want dat leek mij wel leuk voor de popjes. Zelf heb ik er één in beslag genomen. Heerlijk als ik naar bed ga om een klein kruikje bij mijn voeten te leggen.
Voor de andere heb ik er een kruikenzakje omheen gemaakt. De buitenkant is heerlijk zacht en de binnenkant is roze met witte stipjes.


En bij elkaar heb je een doosje vol.


You May Also Like

4 comments

  1. Wat een prachtig kerstcadeau! Wat zal haar poppenmoedertje hier blij mee zijn! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat lief zo die kleertjes bij elkaar en dat kruikje is echt het toppunt van schattig!
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige set zo!! Je zult het maar onder de kerstboom vinden!!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I LOVE this beautiful set! I love the crochet sweater, hat, scarf, shoes. What a loving gift she will make. This is precious.
    xo, Linda

    BeantwoordenVerwijderen