Kinderfeestje Silver

by - 11/02/2010

Nu mijn dochter zes is moet er natuurlijk ook een kinderfeestje komen.
Mijn eerste! Heel raar, ik heb 3 kinderen, maar als ik aan zo'n feestje denk krijg ik het toch een beetje benauwd. Maar eerst maar even de uitnodigingen, want daar begint het allemaal mee.


Wat moet je in vredesnaam met al die meiden doen. Maar ik ben eruit. We gaan, hier komt ie dan:

2 chocoladepizza's maken


en decopatchen


Het feest begint vroeg, dus eerst de cadeautjes en dan lekker pannenkoeken eten. De rest van de dag is het knutselen met tussendoor een drankje en een hapje. Succes verzekerd zou je denken. Toch?

You May Also Like

3 comments

  1. Het verbaast me dat je niet met de dames gaat handwerken!!!!
    Groetjes van Severine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Severine

    ja ik weet het. Gek hè. Maar ik weet niet of ik daar al aan toe ben. Met 8 meiden. Nee nu nog even iets anders. Misschien een ideetje voor volgend jaar.

    Groetjes Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat vast reuze gezellig worden ! Veel plezier , groetjes van Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen