Julius 4 jaar

by - 9/26/2010

Vandaag vierde Julius zijn vierde verjaardag. En ik wilde als cadeautje een tasje geven. Want ja als ik nu al die spulletjes maak waarom zou ik dan naar een speelgoedwinkel gaan en iets gaan kopen. Dus vanochtend snel aan het werk. Natuurlijk moest er ook nog iets in. Dus wat is leuker dan een paar centjes en wat knikkers.
Julius was er blij mee. Gelukkig.
En het feestje was super gezellig. Mijn dochter blijft er gezellig slapen. Mijn zoontje wordt nu weer opgehaald (00:13 uur). Hij wilde toch naar huis. Ik thuis de kleinste naar bed gedaan en onze 2 hondjes uitgelaten. En nu even met pijn in mijn ogen hier iets schrijven met een kopje thee.



You May Also Like

3 comments

  1. Wat een enig cadeau! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ieieieiee! Wat een leuk kadootje! Dit zijn de coolste kadootjes die er zijn! Zelf gemaakt met liefde! (inhoud is trouwens ook altijd een leuke bijkomstigheid ha,ha,ha)Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superschoon!! Teken je zelf de patroontjes voor je tasjes of haal je de mosterd ergens anders vandaan? Heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen