Rosamée's sleepover

by - 11/20/2017


This weekend was my second workshop and I met such sweet and hard working ladies. They did such a good job! I think we would loved it if it was even one day longer.
I took little Rosamée with me. And while I went home to cuddle under my blanket, she stayed there with all the wonderful ladies.
I'm not sure what happened that night and in which room she slept...


Dankjewel lieve dames voor jullie harde werk en gezelligheid!!

And now...
Some rest and time to work on a wardrobe for little Rosamée, because it's too cold for short sleeve dresses.

You May Also Like

4 comments

  1. O, wat leuk! Daar had ik ook best bij willen zitten. Al ben ik helemaal niet ontevreden over de poppen die ik tot nu toe gemaakt heb. Maar het kan altijd beter.
    Laat je nog zien wat de dames gemaakt hebben?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dames moeten nog kleine dingetjes doen. Een hoofd vilten kost zoveel tijd, dat het niet echt haalbaar is om het popje helemaal af te krijgen. Maar ik word goed op de hoogte gehouden ;)

      Verwijderen
  2. Het ziet er gezellig productief uit :) De volgende keer zit ik er echt bij, voorpret

    BeantwoordenVerwijderen