European Waldorf Doll Seminar 2018

by - 6/27/2017


Wisten jullie al dat de inschrijvingen voor het volgende European Waldorf Doll Seminar al is geopend. Het seminar vindt weer plaats in Mennorode op 25 t/m 27 mei 2018. Dus save the date! 
Het gaat al zo hard met de inschrijvingen dat het seminar wordt verlengd.....YAY.
Mochten jullie ook willen komen (wat ik mij heel goed kan voorstellen), dan kan je een mailtje sturen naar info@kamrinspoppen.nl voor meer informatie. 

Want weet je wie er nog meer komen?
Fig and Me, Mum and Dot, North Coast Dolls, Maria's Nature Toys, Lalinda, Atelier Lavendel, Petit Gosset, La Plus Belle, Genuine Dolls en Maike Coelle.
En de workshops zijn super interessant!!

Ik zal op het seminar 2 workshops geven in het maken van een popje van 24cm. Ik heb begrepen dat ik het eerste weekend al vol zit, maar dat er nog wel plek is voor het tweede weekend.
Mocht het nou niet lukken om een workshop bij mij te volgen, geen nood, ik ga ook zelf starten met het geven van workshops (pop van ongeveer 38 cm). En als het goed is....dit jaar nog!

9.5" boy doll
9.5" girl doll
Siblings

You May Also Like

6 comments

  1. ik ben zeer benieuwd naar je workshops...dat lijkt me geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maureen,
    Als je een datum prikt voor je workshop wil je het dan wel op je blog zetten?
    (Ik heb namelijk geen face-book)
    Ik ben een trouwe volger dus ik lees je aankondiging wel
    Heb er nu al zin in ha,ha,ha
    Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jeanet,

      Dat doe ik zeker. Alle details zullen hier op het blog te vinden zijn!

      Gr. Maureen

      Verwijderen
  3. Ja net als Jeanet heb ik geen facebook dus een agenda op je blog zou heel fijn zijn. :) groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sandra,

      Ik zal alles hier op het blog vermelden! Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn!!

      Gr. Maureen

      Verwijderen