Welcome 2017

by - 1/13/2017


Nederlands: Het nieuwe jaar is weer begonnen. Ik hoop dat jullie allemaal leuke en gezellige dagen hebben gehad. Zelf ben ik toch altijd weer blij als deze dagen over zijn. Ook misschien wel omdat wij beide geen ouders meer hebben en je toch wel geconfronteerd wordt met het verlies van je dierbaren. Maar ondanks dat hebben we een paar gezellige dagen gehad. De kids zijn weer lekker verwend en ikzelf ook (en manlief natuurlijk ook).

Ik ben in de kerstvakantie weer aan de slag gegaan. Er komen twee meisjes van ongeveer 20" groot.

English: The new year has started and I hope you all had some wonderful days. I must admit that I'm always glad when those days are over. Maybe it has to do with the fact that both our parents aren't here anymore. But we had some wonderful days. The kids got some lovely presents and me too (and hubs also of course).


I will start this year with two dolls. They will be around 20" tall. Their head has been sculpted with needle felting techniques.




Nederlands: Ik ben ook bezig met een nieuw soort kleiner popje, met slanke benen en armen. Hierover later meer. Hieronder kun je haar benen en armen al zien.

English: I'm also working on a new kind of smaller doll. Below you can see a bit of her legs and arms.


Nederlands: Ik wens jullie een creatief, gezond en gezellig 2017 toe. En wat fijn dat jullie er ook dit jaar weer bij zijn!

English: I wish you all a creative, healthy and cosy 2017. Thank you for being here also this year!


You May Also Like

6 comments

  1. The best wishes for the year to you as well and happy doll making. I will await the new smaller dolls with interest. You do lovely work.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal weer prachtig uit...Geniet erg van jou creaties...<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What beautiful dolls. Can't wait to see the new smaller dolls!

    BeantwoordenVerwijderen