European Waldorf Doll Seminar 2016

by - 4/08/2016

Have you heard about the first European Waldorf Doll Seminar. It's on the 30th of April and the 1st of May.
I will give there two kinds of workshops. Weft making and sewing doll clothes.
I received the wonderful locks where we are going to work with. The colors are lovely, they are wonderful to work with, are soft and they even smell good.






The first locks I worked with are the Teeswater locks in the colour chocolate brown. Isn't it gorgeous?




I hope this little girl will be ready to travel with me to the seminar. You can meet her (and me) there and.........she will be available for purchase on the seminar.

You May Also Like

5 comments

  1. Op die manier is een mooie pruik niet echt een kunst. Dat lijkt me namelijk altijd zo moeilijk.

    Waar is die workshop? Vast niet in de buurt!
    Anders kwam ik zeker een kijkje nemen.

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Hoi Thea,

      Het is in Nunspeet. Je kunt even kijken op www.kamrinspoppen.nl. Er staat een linkje links onderin. Er komen zelfs mensen uit Zuid-Afrika en Amerika. Er worden veel workshops gehouden en er is een textielmarkt. Ik heb geen idee of je gewoon even langs kan komen, zou je even moeten checken.

      Verwijderen
  2. Prachtig♥..!Beautiful!
    Ik zelf knoop ze met de hand♥ kan ook mooi zijn alleen meer werk hihi..;)
    Lieve groetjes Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan inderdaad ook. Maar hier sla je de lokken nog om, nog een paar keer stikken. En de kroezige uiteinden knip ik af. Daarna wordt het in een mohair kapje mee gehaakt. Het blijft allemaal veel werk. Maar je hebt wel veel meer keus.

      Verwijderen