In mijn brievenbus

by - 10/19/2011

Een tijdje terug vroeg iemand aan mij of ik het niet erg zou vinden om mijn adres te geven. Ze had iets gezien en ze moest steeds aan mij denken. Natuurlijk was ik heel nieuwsgierig en gaf haar mijn adres. Ik vond het al heel bijzonder dat ze aan mij moest denken. Wat zou het dan zijn.

Een tijdje terug viel er een envelop door mijn brievenbus en ik zag dat het van Pauline was. Dit moest het zijn.
Ik maakte het open en dit vond ik.

Een oude kaart met Poppenliefde erop. Deze kaart is ooit hier in Nederland verstuurd naar 2 zusjes in Delft. Er zit een postzegel op van anderhalve cent. Uiteindelijk heeft Pauline deze kaart in Amerika gevonden en naar mij verstuurd. De kaart is weer terug in Nederland bij mij. Ik ben er zoooo blij mee. Ik vond het zoooo bijzonder. De kaart zit in een mooie lijst en staat in mijn woonkamer zodat iedereen 'm kan zien.

Dankjewel Pauline.

You May Also Like

1 comments