Nazomeren

by - 9/03/2011

O wat was het toch lekker vandaag. 1 Dag weer even het zomergevoel. Tja en dat is wat hier in Holland, want deze zomer was geen succes. Morgen schijnt het dan ook al weer over te zijn, want de regen komt er weer aan.

Helaas kwam mijn migraine weer opzetten vandaag. Jak. Dus ik kon niet al te veel genieten van dit weer. Maar gelukkig heb ik van die speciale pilletjes die perfect werken. Dus nu (ondertussen avond) is mijn migraine weg. Heerlijk.

Ik struin altijd op het internet, te veel dat wel, maar ik kwam dit geweldige idee tegen. Een vlinder van papier. Dus ik heb een leesboek gepakt en geknipt (sssst niet door vertellen). Een stukje wol of bijv. touw en klaar.


Toen wij gingen verhuizen naar ons huidige huis, moest ons vorige huis natuurlijk leeg. Wij hadden een enorme kelder en die stond tot het dak gevuld.
Heel veel rotzooi, maar ook spullen die bewaard moesten blijven. Zoals deze grote houten koffer. Mijn man's opa heeft deze houten koffer speciaal voor hem gemaakt om zijn lego in te bewaren. Mijn zoon Wester is er super blij mee. Hij ligt onder zijn bed en zo af en toe komt hij tevoorschijn. Zo ook dit weekend.
En dan onze Liv. Een ware koekjesmonster. Onze kast wordt vaak genoeg, daar bedoel ik dagelijks mee, geplunderd door onze kleine Liv. Stiekem dan hè. Maaaar ondertussen kan ik wel zien wanneer ze weer in de kast is geweest.
Fijn weekend
Maureen

You May Also Like

1 comments

  1. Wat jammer dat je niet met volle teugen hebt kunnen genieten van de nazomer dag vandaag! Ik hoop dat je je weer beter voelt! lang leve de wonderpilletjes!

    Wat mooi dat de houten kist zo door de jaren heen gebruikt. Echt (groot)vader op zoon dus.

    Liv ziet er anders héél onschuldig uit.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen