Een nieuw jaar

by - 12/31/2010

Ik wil iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen. Een jaar met natuurlijk een goede gezondheid, maar ook met blijdschap, liefde, creativiteit, inspiratie, oude en nieuwe vriendschappen. Gewoon heel veel goeds.

Dat ik in 2011 nog meer poppen en knuffels mag maken. Gelukkig heb ik voor volgend jaar al een paar nieuwe projecten.

Zoals een pop voor Catootje, omdat ze een grote zus wordt.
Een broertje voor de Japanse knuffel
 Een nieuwe knuffel
En 2 knuffels met een nieuw thema.
Dus volgend jaar ga ik verder met deze schatten. Heerlijk ik heb er nu al zin in.

Heel veel plezier vanavond en maak er allemaal een mooi jaar van.

Liefs Maureen

You May Also Like

1 comments

  1. Voor jou ook een fijne jaarwisseling en een mooi 2011! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen