Wester bijna 4 jaar

by - 9/29/2010

Mijn zoontje Wester wordt zondag 4 jaar. Vandaag moest hij wennen op school en hij vond het wel erg spannend. Maar toen ik hem vanmiddag ophaalde wilde hij samen met zijn zus bij een vriendinnetje spelen. Dus ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen.
Morgen gaat hij voor het laatst naar de creche en natuurlijk hoort daar een traktatie bij. Eerst wilde ik zo'n plastic tasje doen net als iedereen. Lekker makkelijk en snel klaar. Maar ik kon het toch niet laten. Ik dacht laat ik een zakje maken die ze daarna ook nog kunnen gebruiken. Dit is het resultaat.

En natuurlijk voor de juffies ook iets.

Jenna krijgt bij haar pop ook een mooie poppenwagen en mij is gevraagd om 'm te bekleden. Dit is het resultaat. In het poppenwagentje komt ook een matrasje en kussentje.

You May Also Like

1 comments

  1. Wat spannend is dat toch, je kind voor het eerst naar school. Ik maak het als kleuterjuf ook heel vaak mee en het is zo fijn als je weet dat het wel goed komt. Wat een leuke tasjes heb je gemaakt als afscheid! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen