Orde scheppen in de chaos

by - 7/21/2010

Allereerst wil ik de mensen bedanken die berichtjes hebben achtergelaten. Het is fijn als andere mensen je werk mooi vinden en het is ook leuk om eindelijjk volgers te hebben. Dat vind ik zeker een compliment. Dank jullie wel.

Die chaos. Op een gegeven moment kon ik er echt niet meer tegen. De laatste tijd had ik best wel veel nieuwe stofjes en bandjes gekocht. Er moest hoognodig orde geschept worden en ik moet zeggen dat is redelijk gelukt. Ook moest ik maar eens een overzichtje maken van alle kosten, want die heb ik de laatste tijd zeker gemaakt. Maar ja, dat hoort erbij. Zonder stofjes, knoopjes, bandjes, garen, wol etc kan je ook niks maken.

Op dit moment ben ik vooral bezig met patronen maken voor de poppen en met knuffels maken. Ik wil ook heel graag een paar poppen maken en die gaan ook snel komen.
Maar eerst ga ik nog een weekje op vakantie, even lekker weg.


You May Also Like

2 comments